Dålig uppdatering

Jag vet, jag är kass. Jag får ställa mig i skamvrån en sväng.

Kort om helgen:

Fredag:
Minns jag faktikst inte vad jag gjorde på dagen men kvällen spenderade jag i ishallen på Nolia, syrran hade match och självklart visade jag mitt stöd. Sedan jag gick jag hem och myste framför tv´n. Skönt med lugna kvällar ibland.

Lördag:
Tog jag lite sovmorgon, sedan sprang jag och gjorde några ärenden på stan.
På kvällen fyllde en kompis pojkvän år så då blev de lite kalas, riktigt lyckad kväll!

Söndag:
Vaknade jag bakis som tusan, men var tvungen att kliva upp eftersom jag hade fått tid hos en frisör (Sabrinas mamma) för klippning och färgning. Tänk vilken skillnad så lite kan göra. men hår känns helt annars. Underbart!
Sedan åkte jag hem igen och bara tog de lugnt hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0