Det är ingen fara, jag lever!

Jag vet att jag har varit väldigt dålig på att upptadera, men jag har varken haft tid eller ork. Men nu får ni dras med mig igen!
Helgen den var alldeles toppen, fredagen bestod av en massa film tittande. Blev en massa rysare så nu är jag härdad på det området. Och lördagen var det bröllop som gällde, det var min kusin som gifte sig. Man blev så rörd utav att se hur lycklig hon var, det var nästan så att en tår ville trilla men jag höll den inne. Sen att få träffa alla släktingar var ju verkligen jätte kul, blir alldeles för långt mellan gångerna. Jag har dom bästa kusinerna! :)

Brudparet
Det vackra brudparet

En del utav kusin skaran
Inte ens hälften utav kusin-skaran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0