Fredag kväll

Och jag har rymt till Vännäsby för att bli om pysslad utav mami och papi.
Så skönt med lite om växling. Till middag bjöd dom på fläskfilé, klyft potatis och ädelost sås. Är inte det himel riket så säg?!
Min bror äger även det populära spelet Wii, jag brukar inte gilla tv spel,  men nu är jag verkligen fast. Har suttit och kört Mariokart nästan hela kvällen, utmanat en efter en. Jag börjar ju nästan bli bra på det här. haha

Sen har jag även varit världens snällaste stora syster ikväll. Min bror ska försöka sälja iväg sin bil och ville ha hjälp med att städa ur den och självklart hjälpte jag till. Har hittat ännu en till anledning till varför jag inte vill ha någon bil själv. Fy f*an för att städa ur dem. Önskar nästan någon skulle tagit  kort på mig när jag låg där med fötterna åt ena hållet armarna åt ett annat och huvudet åt ett tredje. Kände mig verkligen som den smidigaste kvinnan på jorden..

Här nedan har ni bilen. Någon som är intresserad?



puss o gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0