Friskvårds inspiratör

Igår på började jag en liten kurs/utbildning som Friskvårds inspiratör på jobbet.
Helt ärligt trodde jag de skull vara skit tråkigt, men insåg faktikst ganska snabbt att det var riktigt intressant.
Igår pratade vi ganska mycket om Hälsa, Friskvård och vad som finns i maten.
Man blir nästan rädd för att äta när man vet hur mycket tillsatser det finns i mat och inte minst i godis och annat gott.
Hur som haver så har jag insett att jag verkligen finner detta ämne intressant och tror att ifall jag ska börja plugga igen så ska jag nog sikta in mig på något inom dessa ämnen.
Dock jävligt synd att jag fick lite feber igår så idag kunde jag inte åka dit, men jag väntar ivrigt på materialet så jag kan få läsa ikapp.

hejhopp


Kommentarer
Postat av: Malin

Du kanske ska bli dietist? :)

2008-10-21 @ 13:11:25
URL: http://maaaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0