Godnatt på er!

Helgen har mest bestått utav jobb så jag har tyvärr inte så mycket att dela med ig utav förutom att jag var och kollade på min lilla syster första hockey match. Hon började lira hockey på skoj för två år sedan med vännäs "damlag", dom hade tyvärr inte tillräckligt med spelare för att kunna spela matcher så det laget lades ned. I år vart min käre syster tillfrågad att börja spela med grabbarna, och lilla pojk flicka som hon är så tackade hon självklart ja. Så idag var som sagt första matchen och kan säga som så att hon var verkligen inte sämst. Killarna kommer få det tufft i vinter.
Tror ni man är en stolt Stora syster eller?
Ska försöka sno åt mig nå bilder från mami och papi´s kamera sen.

Nu säger jag godnatt och avslutar med en underbar låt.
puss

Ane Brun - Big in japan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0