Snö och jordskalv.

I morse när jag vaknade på jobbet och skulle dra upp för fönstrena så fick jag mig en rejäl chock.
Det snöade, men som tur är så är det inte kallt i backen så snön gick upp i rök. Jag är verkligen inte redo för vinter än, kan vi inte skjuta fram den ett tag till?

Sen hörde jag på radion att det visst varit ett litet jordskalv i umeå igår kväll som uppnådde på 2,2 på Richterskalan.
Själv var jag i vännäs och där märkte jag inte utav någonting.
Någon annan som kände utav den?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kände nåt som rörde huset. men ja trodde det som vanligt var ett flygplan, kanske var jordskalvet jag kände då. cooolt. :D

2008-10-18 @ 03:31:23
URL: http://maaaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0