Tv nörd?

Usch vad det gick dåligt idag på träningen, benen gav ju upp nästan direkt så jag fick verkligen kämpa mig igenom passet. Vart har alla mina ben muskler tagit vägen?
Men jag peppar för morgon dagen det ska bli kul och förhoppningsvis klarar jag mig från träningsvärk.
Men nu till en liten fråga, Vad anser ni vara den bästa maten/fikat efter ett tränings pass?

Nä nu ska jag bänka mig vid tv´n, först ut är Idol kl 20.00, sen är det Grey´s anatomy kl 21.00 och sist men inte minst Generation fett kl 22.00. Kvällen räddad kanske? hehe

Kommentarer
Postat av: mandi

all mat är bäst efter ett träningspass. dock inte godis :( :P

ja visst, jo det är bara bra med oss, allt knallar på. själv då?

2008-10-01 @ 21:16:46
URL: http://amaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Absolut. Ska se vad som händer i helgen. Annars kanske jag kan redan denna helg. Om du kan?

2008-10-01 @ 22:14:25
URL: http://www.laceup.babyblogg.se
Postat av: Lina Israelsson

Alla träningsnördar här i Vännäs och på Älvdala anser att Kesella är absolut bästa återhämtningsmaten.

För att få i sig tillräckligt så man inte blir Katabol.

Kesellan blandar du med saften Fun Light, valfri, men peach passion och Hallon ska tydligen vara goda.

2008-10-02 @ 00:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0