Ledig dag

Idag har jag en ledig dag från jobbet. Det går inte beskriva hur underbart skönt det känns.
Kunde vakna upp i lugn och ro, äta lite fruskost lägga mig framför tv´n och bara njuta utav lugnet.
Och snart är det stor städning som står på schemat, man måste ju även göra sånt så man törs ta hem lite främmande.

Har börjat peppa mer för en utalndsresa nästa vecka.
Vikarierna är i stort sett fixade nu gäller det bara att boka resan och övertala min vän att vi ska åka till Tunisien och inget annats ställe. För hur underbart fint verkar det inte vara där? :)

Satt och kollade igenom alla mina gammla bilder och hittade en bild när jag är mörkhårig.
Så ni alla som undrat hur jag ser ut som mörkhårig här kommer den.


Vad säger ni, ska jag bara mörk eller ljus?

puss på er

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vet du vad vännen...

Du är fin i vilket fall! :)

2008-09-18 @ 19:15:42
URL: http://frostlilja.blogg.se/
Postat av: Emma

Du har en utmaning på min blogg!

2008-09-18 @ 22:58:53
URL: http://emmaelvin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0