Söndag kväll

Dagen började rätt bra, vaknade pigg som en lärka i morse utan huvudvärk.
Det är faktikst riktigt ovanligt, så idag har jag faktikst gjort lite nytta, diskade undan berget och små städade lite i lägenheten. Tog mig ut på en promenad och på affären, inhandlade alla smaskiga ingridénser till middagen.
Sen fick jag även besök utav min bror och hans flickvän Sabrina, dom hade varit på tatuerings mässan och han var så stolt över att visa upp sin första tatuering.
Kvällen sedan har varit himla lugn, gjorde tacogratäng till middag. Hur gott som helst!
Fick även trevligt middags sällskap.
Jag fick även hjälp med min jäkla boxer och alla dess inställningar. Så nu kan jag äntligen titta på tv utan att bli irreterad på att en bit utav texten är utanför bild.

Imorgon blir det att åka till Vännäs för 2h på jobbet, lite små drygt. Men sen blir det att åka hem och träna. Underbart!

Men nu ska jag sluta svammla, vart inte direkt det  mest spännande inlägget.

så puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0