Stressig dag

Idag blev det stan med Malin, först började vi med att av njuta en god lunch på Eurasia (stavas de så)?
Sedan var det dags att gå igenom alla butiker på stan. Gick in på några tyg affärer och hittade jätte fina tyg.
Önskar verkligen jag kunde hantera en symaskin.
Sedan blev det att springa några andra ärenden när regnet öste ned och självklart låg mitt röda vackra paraply hemma.
Köpte i alla fall världen finaste och mysigaste lyckta på Indiska, är verkligen jätte nöjd. Bilder kommer senare.
Hem en kort stund, byta kläder, torka håret för att sedan åka iväg till en annan vän som hade inflyttningsfest.
Fick åter igen äta riktigt god mad, tack tack! :)
Sedan hem igen för att baka riktig kladdkaka till min födelsedag...
Nu sitter jag här i soffan och orkar knappt hålla ögonen öppna.
Så vi säger väl god natt nu och sov så gott alla goingar!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0