svammel maja..

Har insett att hösten inte är något för mig.
Visst är det jätte vackert ute när bladen får såna fina färger, men kylan gör så att jag nästan aldrig går ut. Folk måste nästan dra mig ut från lägenheten och att det blir mörkt på kvällarna gör det inte direkt lättare. Inte vill jag vara ute själv när man är mörkrädd. Och på grund utav att jag bara sitter inne hela tiden så är man kanske inte alltid den gladaste personen. Men det ska jag nog försöka ändra på. Får väl gå på ljus teapi eller något om det blir riktigt illa.
Men visst finns det fördelar med hösten oxå, och min favorit är att  sitta och mysa till tända ljus.

Nä nu låter jag ju nästan deprimrad och det är jag faktikst inte. Men jag antar att jag ville komma till att jag egentligen Älskar sommaren och värmen. haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0