Utelåst..

Igår kväll på jobbet fick jag för mig att gräva i väskan efter mn lypsyl men istället för att hitta den insåg jag ganska snabbt att mina lägenhets nycklar inte låg där. Smarta jag har alltså låst mig själv ute.
Som tur är har min mor fått ta ena reservnyckeln så hon kunde komma förbi med den på jobbet.
Tänk om jag inte upptäckt det igår, tänk om jag tagit bussen hem och sen när jag skulle låsa upp insett att nyckeln inte ligger där den ska. Då hade jag fått problem. Då hade jag stått här.

En vän till mig ringde även idag och fråga om jag skulle med utomlands.
Det är något jag verkligen vill och behöver, men det kom ju så plötsligt.
Hur ska jag hinna fixa med semester och vikarier?
Ja vi får väl se hur de blir med det.

Sist men inte minst.
Blir galen på denna terrorisering.
Låt mig va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0