Fredag den 17:e

Fredag igen och när alla går på ledigt ska jag iväg och jobba.  Har ett 24h pass och ett 18h pass framför mig, peppen hade faktikst kunnat vara större. Men är iaf ledig i morgon kväll, funderar faktikst ifall man kanske skulle ha passat på och fäga håret, lite ljusa slingor skulle nog bli snyggt. Får hoppas att jag hittar någon som känner sig manad att göra det.
För övrigt så har jag haft en jätte bra vecka, jag gillar våren!

Sitter på syrrans dator och hittade bilder från resan med familjen till turkiet förra våren.
Shit vad man blir sugen, tur det inte är så långt borta innan jag blir sådär brun och fräsch igen!

       

Kommentarer
Postat av: Emelie

24H pass? får man jobba så länge i streck?



du är duktig iaf!



//Emelie

2009-04-18 @ 10:07:53
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0