Helgen i några ord

Jag är verkligen helt slut i kroppen, att träna efter att ha varit sjuk en längre tid var jobbigare än vad jag trodde.
Hoppas jag inte får sån där sjuk träningsvärk så man knappt kan sätta sig ned utan att försöka ta hjälp utav väggar och armstöd... I morgon ska jag upp tidigt och promenera hade jag tänkt, hoppas det inte regnar.

Helgen har iaf varit kanon, lördag och söndag har jag inte rört mig många meter. Har mest legat ute på balkongen och njutit men även ätit en massa god mat och myst framför några bra filmer. Eller jag hade väl lite problem att hålla ögonen öppna under hela filmerna. Men va tusan, de är ju jobbigt att ligga ute i solen. :)


glass och fruktsallad ute i solen var verkligen super gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0