Onsdag

Godmorgon kära läsare!
Har just precis vaknat, helt otroligt skönt med en sovmorgon.
Nu ska jag snart gå ut på en promeand, funderar på att kanske plocka in lite björkris och göra lite påsk här hemma. Hade inte det varit lite mysigt?
Sen ska jag förbi affären och handla lite ingredienser till middagen ikväll, funderar på att bjuda på kyckling och ädelost sås. Det finns det väl nästan ingen som inte tycker om det?
Nä måste kanske snart sätta igång med alla sysslor om jag ska hinna klart tills i eftermiddag.

Igår fick jag förresten besök utav mina söta brudar, såg lite idol från 2004.
Det är lika kul varje gång att se människor komma dit och verkligen tro att dom kan sjunga och sen när dom öppnar munnen så gör det bara ont  i öronen.
Sedan ar det youtube som gällde, vi satt och letade reda på gammla 90-tals låtar, oj vilka  minnen. Vi har bestämt att vi måste försöka styra en maskerad fest med tema 80 eller 90 tal framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0