Vilken härlig dag

Imorse efter jobbet åkte jag direkt på stan, gick på tok för länge. När jag kom hem ville jag inte längre stödja mig på fötterna, hade så ont. Fyndade i alla fall två par skor, en väska och lite underkläder på stan.
En timme efter jag vilat lite så mötte jag upp en kompis och gick 1½h promenad. Så nu kan jag lova er att jag har ömma fötter. Ska gosa ned mig i soffan och gotta med massa frukt som jag just varit och inhandlat.

I morgon är det Valborg och då fyller min Mormor 80 år, men hon  har varit så smart och har rymt till grancanaria, är inte alls avundsjuk. Men nu är det bara 1 månad kvar tills jag själv åker.
Hursom, i morgon jobbar jag dagen sen blir det att möta upp mina nära och kära och grilla och partaja. Kommer nog bli grymt skoj!
Vad har ni för planer inför morgon dagen?

Kommentarer
Postat av: redhed

nog fan blev det en karatefylla på oss alla! ;)

"är det någon mer än jag som bara fuckar ur?!"

2009-05-02 @ 16:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0