Vit flodhäst

Nu har det varit lite blogg torka här så jag kanske måste uppdatera mig om vad som hänt.
I lördags var det fest och grillning  med några vänner, otroligt mysigt.
Söndagen åkte jag till byn eftersom min käre far fyllde år och då blev det massor av kakor och tårta. mums!
Sen skynda sig hem för lite mys.
Igår åkte jag syrran och hennes kille till övik och paradisbadet, och jag insåg ganska snabbt att det inte är säsong för bikini , kroppen är kritvit och sjukt otränad. Och det värsta utav allt, det var ju inte alls så roligt som jag minns det, åkte några gånger sen spenderade jag resten utav tiden utav att simma.
Och nu har jag just gått utav jobbet och ska snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning för kvällens mys.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0