Alla hjärtans dag närmar sig med snabba steg.

Har just insett att Alla hjärtans dag närmar sig, vart man är går så finns det saker att köpa till sin käraste.
Har aldrig riktigt förstått grejen med denna dag. Du ska alltså köpa något fint till din käraste  denna dag och visa hur mycket den betyder för en. Men varför inte göra det varje dag?
Kanske är det för att jag är singel som jag avskyr denna dag, inte vet jag.
Men okej visst jag kan erkänna skulle det dimpa ned ett litet kort eller något i min brevlåda så skulle jag inte ta illa vid. Men jag håller fortfarande vid att Alla hjärtans dag är en dag när affärerna ska tjäna in en extra slant.
Så istället för att lägga ned så mycket energi på just denna dag, överraska din käraste med det lite nu och då.
Det hade jag gjort och jag hade blivit otroligt glad om ngon gjorde så för mig.


puss o hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

Om du nu inte gillar alla hjärtans dag, vad spelar då ett alla hjärtans kort för roll? öhh jaja, jag kom bara in, och jag trodde detta var en blogg värt att läsa. men ja. Fortsätt.

mvh/Linda

2009-02-03 @ 00:12:22
Postat av: Frida

Haha oj här tog vi visst åt oss...

2009-02-03 @ 10:32:30
URL: http://friidaboman.blogg.se/
Postat av: Evelina

De finns iaf dom som tycker den är värd att läsa..:)

2009-02-03 @ 16:44:18
URL: http://frostlilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0