bloggtorka

Är vad jag har drabbats av.
Och det började med att jag blev sjuk i onsdags och till frisknade helt i söndags.
Men trots min sjukdom har jag jobbat hela helgen. Alldeles för dyrt att sjukskriva sig.

Idag har jag påbörjat min stor städning.
Av någon konstig anledning så är jag bäst på att vänta för länge med att städa.
Så i morse när jag kom hem efter min vistelse i byn så möttes jag utav ett bombnedslag.
Disk som travades så högt att om någon blåste på det skulle det ramla ned, en toalett som någon invaderat och ett sovrum där det måste ha varit en orkan. Men nu har jag kommt långt på vägen.
Bror och hans tjej gjorde mig även värdelsn gulligaste tjänst och köpt ett nytt duschdrapperi, så nu ser iaf toaletten lite tjusigare ut.
Sedan fick jag ett ryck och gjorde egna köttbullar och gissa om dom blev goda?!
Nu sitter jag här i soffan med min gode vän E och ser tv och gottar!
Vilken dag!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0