Fettisdag

Jag har just avnjutit en riktigt god och mättande smoothie och ska snart gå och leta reda på mina tränings kläder.
Hade faktikst tänkt åka och träna lite innan jag far på jobbet. Idag blir det nedre delen utav kroppen som får jobba för igår körde jag överkropp.. Har till och med lite träningsvärk idag, hittade några nya maskiner igår som jag inte testat. Härligt!

Idag är det ju fettisdag, undrar om man blir bjuden på någon semla på jobbet.
Skulle inte tippa det på det eftersom komunen är världens snålaste, som julklapp brukar vi få en alladin chokladask att dela på i personalen. geneöst va?



Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, sen när då? ;)

2009-02-24 @ 12:14:55
URL: http://www.laceup.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0