Fredag igen

Tycker det nyss var Fredag, tiden bara springer förbi.
Har faktikst inte sett så mycket fram emot denna helg, det är nämligen min jobbar helg och självklart så ska alla mina vänner göra något kul. Aja min gottar dag är i alla fall i morgon så den ser jag fram emot, mums!

Väntar just nu på att min bror ska ringa, han och hans tjej Sabrina ska flytta till deras första lägenhet och jag har lovat att hjälpa till att bära. stora starka Frida!
Efter det ska jag åka till vännäsby för då är det Mormor och morfars tur, dom ska nu efter 40 år flytta från deras hus till en lägenhet i byn så jag har även där lovat att hjälpa till. Det här blir ju värsta träningspasset!

Vad ska ni göra idag?


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0