Konstiga ideér

Får jag jämt och ständigt.
Min nya ide för att få ned intaget utav chips och andra godsaker som jag gärna äter varje dag.
Och då hade jag tänkt att för varje dag som jag inte ätit något gott så sätter jag ett kryss i allmenackan och varje krys betyder 10 kr i spar kassan.
Och pengarna som jag får ihop i spar kassan ska jag få unna mig något roligt för.
 Som nu har jag som mål att få ihop pengar till en helkropps massage, för det har jag aldrig testat och det sägs vara gudomligt.


Jag kommer självklart få ha en fridag i veckan varav jag får äta vad jag vill.
Vad tror ni om den idén, hur länge kommer jag klara detta?

Kommentarer
Postat av: Julia

det där låter ju som en jättebra idé! Vad smart du e :)

2009-02-16 @ 18:09:23
URL: http://juliaaaahen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0