Måndag kort sammanfattad

Igår var en hektisk dag, den började med en god frukost sedan var det dags för träning, efter träningen var jag tvungen att åka till vännäs för 2h, ogillar verkligen dessa personalmöten som hamnar på min lediga dag. Efter mötet bar det av direkt till Umeå igen där Pia kom och mötte upp mig sedan begav vi oss till Malin som skulle bjuda på helt gudomligt god mat och som avslut utav kvällen gick vi på bio och såg "Yesman"

Gaah, är sjukt sugen på semlor idag!
Funderar seriöst på att baka egna i år, är dock rädd att det kommer slinka ned på tok för många då!
Någon som har ett gott recept på semlor?

Kommentarer
Postat av: Millrec

Tack tack, speciellt våran lilla prins säger tack.

Och tack för informationen om duschen där. Svårt att veta när man aldrig testat själv. Jag undrar upplevde du att det blev ett gult resultat eller blev det bara bra. :)

Jag har gjort semlor en gång, hemligheten till de lärde jag mig utav min mormor, och egentligen spelar det ingen roll vilket recept, utan att man ska ha tid för dem att gäsa. Tänk bullar, de gäser 2 gånger. jag tror jag gäste mina semlor 45 min första gången och nästa tog det lika lång tid.

Men det blir jätte goa :)

kramar

2009-02-17 @ 15:49:33
URL: http://millrec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0