Nakna Frida

Idag har varit en lugn dag. Jag fick sluta lite tidigare idag från jobbet vilket var jätte skönt eftersom jag sovit så dåligt där. Så när jag kom hem tog jag en lång powernap, var nästan tröttare när jag vaknade. Hur som haver var jag tvungen att tvinga mig upp för en vän skulle titta förbi. Varför träffas vi så sällan när vi ändå bor i samma stad nu?
Träningen var jag på väg att skippa helt, men jag tog mig ut på en timmed promenad i kylan, tror de var närmare 14- så de blev lite bitit om kinderna. Men det som inte dödar det härdar!
När jag kom hem prövade jag på träningsgummibandet som jag köpt, vissa övningar tyckte jag inte kändes så värst medans andra tog desto bättre. Härligt!
Nu har jag just klivit ur duschen och ska krypa ned under en filt i soffan och äta lite äpple. mums!


Helt sjukt vad man känner sig naken utan smink, men det är så otroligt skönt. Så ja bju!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0