När mökret faller

Fick besök utav min syster ikväll efter träningen, så då passade vi på att se en film jag jag lånat "När mörkret faller"
Den handlar om tre parallella berättelser. Tre parallella människo öden. Gemensamt för dem är att de alla lever under dödligt hot.
Leyla och hennes syster är hotade av sina allra närmaste; mamma, pappa och bröder.
Journalisten Carina som bär på en mörk hemlighet och Krögaren Aram som blir ögonvittne till ett skott drama.

Har ni inte sett den, så rekomenderar jag er att se den!
En väldigt känslosam film, jag varvade mellan att vara arg och ledsen eftersom jag vet alla dessa saker händer i vårat samhälle.  Det finns massvis av kvinnor, barn, män som utsätts för dessa människor och deras grymhet och okänslighet. Jag blir bara arg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0