Nu funkar det!

Har inte gått att skriva här på hela kvällen, blev bara error error error.
Hur som haver har varit runt på lite olika möbel affärer med Bror och hans flickvän, spanat runt lite på matbord till deras lägenhet och självklart har även jag spanat på saker till mig.
Hittade faktikst en jätte fin hatthylla i ek, har inte tagit något kort på det än men mami & papi ska hit i morgon och hjälpa mig att montera upp lite saker så då ska jag försöka ta en bild.

Nu ska jag se lite tv sen är det sängen som gäller. Tidig morgon i morgon.

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag har inte 6 album så jag kan inte välja nån jäkla bild, alla mina gamla bilder är på hårddisken som andré har kopplat in i tv:n och jag vågar inte dra ut något utifall att jag förstör :P

2009-02-12 @ 21:34:59
URL: http://mooi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0