Ont i ryggen

Vaknar varje morgon med galet ont i ryggen. Jag vet inte vad det beror på, för dom tre senaste dagarna har jag legat i tre olika sängar och ändå vaknat med ryggont. så antingen är det fel på alla sängar eller så är det fel på mig. Less är jag i alla fall.
Nu ska jag snart börja städa igen, det är mitt sovrum som väntar och jag ser inte fram emot det. Vet inte vart i röran jag ska börja. Sen hoppas jag E hör utav sig vid lunch tid så jag får ta en promenad paus.

Fan, jag har tappat bort mitt körkort.
Måste gå på alla afärrer jag var på igår och höra ifall dom hittat ett. Annars blir de mindre kul.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Mohah.. Jo den är faktiskt lite för fin för att avra en första lägenhet, men när man väl får chansen så ska man ta den! :) Längtar tills man får alla saker på plats!

2009-02-10 @ 09:01:23
URL: http://anirbas.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej! jag har en utmaning till dig på bloggen :)

2009-02-10 @ 15:29:58
URL: http://repreptilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0