sluta skrämmas..

Jag fick ett mail i morse utav dom vi bokat resan med.
Där står det att hotellet som vi bokat ska stänga tidigare och att vi inte längre kan bo där. PANIK PANIK!
Sedan fortsätter jag läsa i mailet och där står det att dom har försökt hittat ett nytt hotell åt oss och att det alterativet är dyrare.... Inte fan har jag råd med det tänker jag.
Men så fortsätter jag att läsa och då står det att dom  tänker stå  för den avgiften som kompensation. pjuh!

Så här kommer bilder på det nya hotellet!
   

Visst ser det härligare ut än gamla hotellet som visas nedan?
     


Kommentarer
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-19 @ 13:10:15
Postat av: Sara

Man tror inte de ska hända. Men ändå gör de, de. Jag blir så jävla arg.



2009-02-19 @ 14:08:35
URL: http://www.laceup.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0