090118

Helt underbart att vakna upp utan att känna att man har ont i huvudet eller mår dåligt.
Har den här månaden sagt att den ska bli helt alkoholfri, och än så länge har jag lyckats leva upp till mina ord.
Igår kväll var jag med några vänner, jätte mysigt vi hade köpt vindruvor, ost och kex och annat lite smått och gott.
Dom drack lite vin medans jag själv satt med min Champis.
Ikväll jag ska jag umgås med Malin, blir en promenad och sedan laga god mat tillsammans. Sen tror jag hon hade laddat hem en film som vi ska kolla på om vi hinner.
Men nu ska jag springa ned i tvättstugan och ta hand om min tvätt som tar en sån j*vla tid.
Här har vi bara en tvättmaskin och på dom tidigare ställena som jag bott har det alltid funnits två, och de är ju perfekt. Så borde det vara på alla ställen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0