2009-01-01

Jisses vad åren går fort nuförtiden.
Dom bara springer fram i en sju dundrandens fart och jag hinner inte riktigt med.
Jag måste lära mig att leva i nuet och njuta utav varenda dag.

Gårdags kvällen var jätte trevlig, inget kan väl vara bättre än att få umgås med sina underbara vänner, äta god mat och skratta så nästan tårarna faller. Dock så kom min dryga huvudvärk och förstörde kvällen, så det blev lite tidigare kväll än vad jag hade bestämt. Men va tusan, de är inte så mycket man kan göra åt det.
Vaknade i alla fall pigg idag, funderar på en promenad snart men först ska jag ta och städa upp lite i lägenheten. Får nämligen besök utav lill syrran och hennes kille.

Hur var eran kväll igår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0