gynekologer.

Kom och tänka på en sak för ett tag sedan när jag blev kallad till cellprovs tagning.
Nånting alla tjejer får möjlighet att göra när dom fyller 23.
Men när jag låg där i stolen och blottade hela mitt underliv för en okänd kvinna, vilket känns sjukt obekvämt. (Killar ni har tur som slipper dessa undersökningar) så kom jag och tänka på hur man  i hela friden kan komma på ide´n att man vill jobba som gynekolog?
Jag är väldigt tacksam för att det finns såna personer, men jag kan själv inte förstå det roliga med jobbet.
Kan ni?
Längtar man till jobbet nästa dag?


Kommentarer
Postat av: Malin

haha ja det är frågan..

2009-01-17 @ 17:55:25
URL: http://maaaline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har gjort bort cellprovstagningen. Nog finns det saker som är roligare än den dära hemska gynstolen! Klart du ska få träffa vårat busfrö, om du vågar! ;)

2009-01-19 @ 11:41:20
URL: http://piiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0