Montering utav hyllor och färgning utav hår

Glömde berätta att min far var här igår och hjälpte mig montera upp en hylla i sovrummet och en klocka i vardagsrummet. Är så otroligt nöjd. Nu börjar jag verkligen få till det här hemma.

 

Nu kommer några före och efter bilder på mitt hår. Ber om ursäkt för kvaliten, har tagit med mobilen.

   

Nu ska jag gå och tvätta håret med silver shampo så jag får bort dom gula tonerna i håret.
Sedan ska jag äta dom goda resterna från igår kväll och sist blir det att snygga till sig för Inebandyn i eftermiddag.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad fint det blev! Både med hyllan och med håret. :)

2009-01-11 @ 12:03:23
URL: http://maaaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0