mätt och belåten

Ikväll fick jag middags sällkap utav min vän Malin.
Vi gjorde kanske världens godaste middag, Potatisgratäng och baconlindad kycklinfilé med vitlöksost fyllning.
Den rätten kommer absolut ätas fler gånger.
Till efterrätt hittade jag kladdkaka i frysen som jag tinade upp och serverade samtidigt som vi såg filmen "Wanted"

Malin somnade till och från under filmen men jag lyckades hålla ögonen vakna, faktikst en helt okej film!

Efter filmens slut tror jag vi fick lite dåligt samvete efter allt vi tryckt i oss, så det blev en timmes promenad.

Såg att "National treasure" går på 4:an just nu. Den kan inte missas!



Före 
Före                             Redo att ätas

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0