Min syster är cool

Min syster hon har fan talang för allt.
Inte för att jag är helt talang lös, men jag tror nog att jag hade varit bättre på vissa sporter bara jag inte varit så blyg utav mig. Syrran däremot bangar inte på någonting. På sommrarna när grabbarna saknar folk på träning och match har hon ibland blivit tillfrågad och som sagt hon bangar inte. Hon åkte även slalom om vintrarna även där var hon en av dom bättre men det la hon ned för att satsta på hockey istället, hon har nu börjat spela med ett grabb lag i Vännäs och hon har väl knappt spelat 2 år men hon är redan bättre än vissa killar.
Låter jag avundsjuk?
Ja det är jag faktikst, men jag är otroligt stolt över henne! :)

   
Hittar ni nummer 29 så är det hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0