Tvångstankar

Åh vad jobbigt. Hade börjat skriva ett långt inlägg sen lyckades jag redare alltihop. irreterande!
Det jag skrev om var i alla fall att jag har svårt att somna om kvällarna,
När jag ligger där i sängen så får jag alltid för mig att jag har glömt utav att stänga  ugnen eller plattorna på spisen.
Så jag måste kuta upp och kolla det. Och det börjar bli smått irreterande, för varje gång jag varit upp så har dom varit av. Så varför fortsätter jag?
Ett annan tvångstanke som jag har är när jag tar för mig mat, så måste jag alltid hälla på en extra droppe. Som om de gör någon skillnad. Det kan tex vara att jag lägger på 3 extra makaroner.
Fast de är väl ingen nyhet att jag är lite knäppis! :)

Har ni några tvångstankar som ni skulle vilja dela med er och berätta om?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0