Utbeordring..

Usch vad less jag är på jobb.
Skulle entligen vara ledig igår, men pga utav sjukdom på jobbet så vart jag utbeordrad att jobba dagen.
Inte så farligt egentligen, men under dagen ringer nästa arbetskamrat och säger att hon är sjuk och hon ska jobba två långa pass i helgen. Så då fick jag den underbara äran att försöka ringa in en vikarie, lättare sagt än gjort, ingen kunde. Så jag vart utberdrad att jobba kvällen oxå.  Blev ett långt pass för min del (07.00-21.30) med inte en lugn stund.
Men jag hoppas att dom jag fick ringa ut inte blir sjuka dom med för jag vägrar jobba mer i helgen.

Höll på att glömma.
Igår var en sjukt kall dag, -30 grader hade vi som kallast. Sen där på kvällen slog det om från -26 till -9 på en timme. Små sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0