Bättre sent än aldrig..

Var visst ett tag sen jag skrev, men kan samanfatta helgen ganska lätt.
Fredagen var galet rolig, Tack M & A för att fick komma, lördagen var planerad utgång men med ena som var jätte dålig pga allergi och den andra (jag) som var sjukt sliten så blev det harry potter och godis i soffan hos mor och far.

Igår kom min syrra hit och jag tvinhade henne att se Twilight så nu tror jag nästan att hon är fast i träsket. Har själv börjat läsa på tredje boken. jag är beroende!

Och ikväll ska jag faktikst iväg och träna. Ja ni läste rätt.... Det är säkert över 3 månader sen jag var på gymet men nu är det på tiden att börja om igen!


Rickard med tjej och festansvarige Alex


Danne, Daniel och festansvarige Malin


Elin & Emily


Kommentarer
Postat av: sabrina

Det ar jattevamt da, sa satsa pa det! :)

2009-07-15 @ 21:24:10
URL: http://anirbas.blogg.se/
Postat av: bitte

fina bilder

2009-07-25 @ 22:09:10
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0