Ensamt!

Det här blir första natten på två tre veckor som jag kommer sova ensam. Känner mig nästan lite mörk rädd, men inte så mörk rädd som jag var när vi sov i D mormor´s hus. På dag tid var det ett gammalt och jätte mysigt hus, men när det blev mörkt blev det verkligen mörkt och såna där otäcka ljud kom fram från ingenstans. Första natten trodde jag inte jag skulle kunna somna hörde nya ljud hela tiden och nöp till i D arm varje gång jag blev rädd. Han tyckte det var rätt skoj, men inte jag!!
Synd att jag glömde ta kort på huset för det var verkligen super mysigt.

Fick lite sällskap ikväll utav Emily, har försökt peppa henne för morgon dagen hon och Elin ska hänga med och göra vännäs farligt! pepp pepp!

Jag bjud på en flumm bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0