Hejhopp

Gårdagen var verkligen jätte mys, älskar verkligen att åka hem till byn. Allt är så lugnt och harmoniskt.
 Visade D runt lite i byn, gick ned till våran brygga och tog första doppet i svenskt vatten för i år och det var inte alls så kallt som man kunde tro. Till middag bjöds det på grillat och sedan blev det kakor och tårta. Fickäven låna med mig gam bilen hem så nu ska jag försöka väcka D och övertala honom att vi ska åka och bada någonstans.
Ikäll blir det att åka och träffa D föräldrar för första gången, känner mig riktigt nervös. Tänk om dom inte gillar mig?
Men ska göra mitt bästa så att dom gör det. hehe.

Förresten, i går bokade vi våran resa ned till Göteborg, åker redan på torsdag. Ska bli så roligt att komma bort och göra något på semestern.

Men nu, frukost tjam!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Klart dom kommer gilla dig! Lycka till! Kram!

2009-06-30 @ 11:08:37
URL: http://annielie.webblogg.se/
Postat av: Elena

Jo det skulle man kunna få göra =) Snart så =)

2009-07-01 @ 18:49:44
Postat av: Malin

Ja du måste ha sovit hårt. För det mullrade riktigt mkt! Fast det höll bara på i typ 30 min. :)

2009-07-01 @ 20:00:13
URL: http://maaaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0