Bilder från helgen

Helgen började med att jag hjälpte bror och hans tjej att flytta, sedan raka spåret hem till vännäs för att se syrrans sista match för i år.

 
Äntligen har hon vågat tuffa till sig. hehe

Sedan på lördagen när jag vaknade var det mormor och morfar som ville ha hjälp med med flyttning, aldrig i hela mitt liv har jag burit så många tunga saker. Riktig styrke träning!
När det vart klart var det 24h på jobbet som gällde.
När jag kom hem på söndagen ville papi ha hjälp med skottnng så jag och syrran tog på oss att skotta ned från taket. Lite små träning där också måste jag säga.

     

   


Så här ser man ut i byn!
Dagen outfit:
Roxy jacka
Mössa från Indiska
Brors täckbyxor,  10 strl för stora
och syrrans skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0