j*vla boxer

Har haft en jätte mysig kväll med brudarna.
Den började väl inte riktigt som jag tänkt mig, just innan dom kom så dog min boxer bara sådär och den gick verkligen inte att få liv i. Men som tur hade E en hemma som dom inte använde som vi kunde ta, och tro mig det var lite små spännande när vi skulle starta den. Men den funkade i alla fall!
Så vi samlades sedan i sofforna och såg "Den rätta för Rosing" och "Desperate housewives" och avnjöt fruktsalladen som jag faktikst tror uppskattades, för skålen blev tom.



puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja jag har också jobbat, hela helgen faktiskt. Men hann med lite fest jag med...nykter dock. Men det var lika roligt i alla fall.

Bara synd att det blev alldeles för lite sömn i helgen, men det tog jag nog igen idag på min lediga dag !



Vad jobbar du med?

2009-03-17 @ 22:25:34
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Johan f

Vilken super mysig kväll ni verkar haft :)synd det där med boxern bara, tur att ni löste det ändå :)

gott med en hel skål med sallad :)



hade bra

2009-03-18 @ 01:11:11
Postat av: the redhed

vi gillare! ;)

2009-03-18 @ 21:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0