Måndag igen

Tiden går så otroligt fort, fast jag är över lycklig att helgen är slut. Äntligen är men ledig 2 dagar.
Så om jag sammanställer helgen så har den mest beståt utav jobb, jobb och jobb. Men han faktikst med en födelsedags fest, min älskade E fyllde år.
Ska försöka leta reda på sladden till datorn så kanske jag kan föra över några bilder.


Visst är det ändå lite sjukt hur bra man kan trivas med vissa
person/personer. Som om man kännt varandra i evigheters evigheter.
Det är så underbart att jag har dom i min närhet som jag kan lätta mitt hjärta för utan att behöva vara rädd för vad dom ska tycka och tänka, det är så skönt att veta att ni finns där i vått och torrt.
Och visst är det sjukt att när man tex står och kramar någon, att det kan kännas så sjukt rätt, som att det inte fanns någon annan.
Det jag egentligen vill ha sagt är att jag är så oerhört tacksam för alla underbara människor som jag har runt omkring mig.
Kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: johan

Tack för lördagen :) Håller helt och hållet med om att ni är ett super gäng :)Vilken bra blogg du har, den ska man följa ! Hade bra !

Johan

2009-03-16 @ 23:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0