Tidsfördriv

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i sjätte sms:et o.s.v
6. Tagga ett par personer


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
- Jag är sugen på att köra step.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
- Runt sju..

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
- Det blir schlager och utgång

4 Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
- Ja men du har ju ingen kamera att manekänga i senare..

5 Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
- Fusk, nu har jag tråkigt.

6 Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
- Får du inte till några bra poser?

7 Vad vill du höra mest av allt?
- Nu är jag vid leos lekland.

8 Vad kommer bli dina sista ord i livet?
- Jag vet inte riktigt, men vi kan väl göra det tillsammans?

9 Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
- Okej typiskt!

Jag utmanar alla som vill att testa detta.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe ja det har ju nyss varit. Det var fredagen den 13 i februari också. Detta år är dubbelt så dåligt eftersom fredagen den 13 återkommer två gånger, månaderna efter varandra. läskigt va? :P

2009-03-12 @ 15:24:24
URL: http://maaaline.blogg.se/
Postat av: Elena

Klart jag följer med ut, fast framöver har jag det lite fullt upp. Men en lucka för party finns alltid =)

2009-03-12 @ 18:43:48
URL: http://metrobloggen.se/Elena
Postat av: Maciel

alltså, jag höll på att skratta ihjäl mig av utmaningen. Skitkul ju, dina svar blev skitkul. Vad skulle du säga om du vann en miljon-fusk. nu har jag tråkigt. HAHAHAHA. Eller, Okej, typiskt.



Och du, Ryan, mums. Haha.

2009-03-12 @ 19:54:13
URL: http://macielleal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0