Vilket väder!

Är det inte helt underbart?
Känner verkligen hur alla vårkänslor kommer krypandes, man blir genast på mycket bättre humör.
Jag mötte upp Malin tidigare idag vid tegsbron sedan gick vi efter strandpromenaden mot öbacka.
Förutom allt slask hade jag nog kunnat vara ute hela dagen, men vi vände hem för hon hade något skolarbete och jag gick på affären och köpte hem en massa frukt. Tjejerna kommer hit ikväll, så det blir lite mys framför tv´n och då känner jag att som värd måste man ha ngt att bjuda på. hehe

Kanske ska börja städa ihop lite om man ska tordas bjuda in dem.

puss



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja visst är det fint väder! man blir som glad!

bara synd att jag mestadels varit inne och städat, diskat, tvättat och sånt trist.

Men måste ju göras.



Gjort nå skoj i helgen då?

2009-03-17 @ 16:07:24
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0