Fredag

Sitter hos D nu och har absolut ingenting att göra, han åkte tidigt i morse på jobbet och jag kände att jag behövde en sovmorgon. Har varit duktig och diskat undan, bäddat sängen och nu vet jag längre inte vad jag ska fördriva tiden med. Får inte igång musiken och någon tv  har han inte. Och jag ska inte börja gå ned till stan förän om 45 min. Vad ska man då göra?
Antar at jag får fortsätta stirra in i datorn.

Usch, sen är det jobb som gäller för min del, jobbar två 24h pass.
Ibland önskar jag verkligen att jag hade ett 7-16 jobb, kan vara smått irreterande att alltid jobba när alla andra är lediga, eller tvärtom när jag väl är ledig så jobbar alla andra.

Hörrni. Nu är det bara 8 dagar kvar tills jag ligger på stranden och njuter i värmen med en paraply drink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0