Glömde.

Kom på att jag glömde berätta om hur det var att ligga på den där spik mattan som vi vunnit på jobbet.
Efter att jag lagt min brukare så bäddade jag ut sängen och la ut spikmattan, gjorde riktigt ont i början och förstod inte alls hur jag skulle klara utav att ligga en längre stund, men jag bestämmde mig för att försöka slappna utav.
Vilket jag tydligen lyckades med för 50 minuter senare vaknade jag upp. Jag hade alltså lyckats somna!
Så ikväll så jag försöka tjuva åt mig den igen, och hoppas på att ingen annan hinner före.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Brorsan och hans tjej har en spikmatta också, jag har bara lyckas stå på den i si så där några sekunder, men det är nog super för cirkulationen! Hoppas ni får trevligt utomlands frästen :)

2009-05-27 @ 13:51:20
URL: http://norraparkgatan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0