Jag vet

Ja jag vet att jag har varit dålig på att skriva här.
Men jag har så mycket annat roligt för mig så det känns inte som att dator är något jag prioriterar först.
Vad har jag gjort då?
I lördags var jag på en hemma fest, träffade nytt och gammal folk och alla var verkligen på topp. Så jag samanfattar kvällen som riktigt lyckad!
Annars har jag sprungit en massa på stan, har försökt hitta bikini och lite andra somriga saker  till resan, ska även dit i dag och försöka göra bort det sista så man bara kan koncentrera sig på packningen sen!
Och sen all ledig tid som jag har över när jag inte jobbar, festar eller shoppar så försöker jag spendera så mycket tid som möjligt med D innan jag åker. Två veckor som inte sågs som länge tidigare kommer nog kännas lite längre nu. men vad tusan, det är nog inga problem! :)


Kommentarer
Postat av: johan f

Kan förstå att det finns bättre saker att göra, men välkommen tillbaka iallafall :) Tack så mycket för i lördags, roligt att få lära känna dig lite bättre :) Hoppas att förberedningarna inför resan går som det ska :)



Hade bra !

2009-05-19 @ 21:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0