Just nu skämms jag för att vara Vännäsbo!

Jag fick en chock när jag läste tidningen i morse.
Ett femtio tal människor, ungdomar samt vuxna hade samlats på lördag kväll utanför några flyktingar här i vännäs.
Det hade kastat stenar, förstört fönster, och stått och hotat med knivar och baseballträn, tidigare i veckan hade en kille blivit slagen med en glas flaska över ansiktet.
Visst fanns det en anledning bakom varför dessa människor samlats där. Men folk måste väl förstå att man inte kan ta lagen i sina egna händer, det där är upp till polisen att utreda. Sen kan man även inte heller dra alla invandrare över en kam. åh jag blir så arg!
Och att vuxet folk inte har bättre vett??
Nä idag skämms jag verkligen för att vara vännäsbo!

Mer kan ni läsa på Vk.
->LÄNK<-


Kommentarer
Postat av: Lisa

jag håller med!! usch!! pinsamt!

2009-05-12 @ 22:55:13
URL: http://dagismamman.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja, visst e den söt?! Emelie va snäll, hihi :)

2009-05-13 @ 21:26:42
URL: http://juliaaaahen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0