Ont i fötterna

Idag vlev det en sväng på stan med mina snyggingar, har växlat pengar, handlat lite apoteks saker och anndra små saker till resan.
Tog mig även en promenad till Ö&B för en vän hade sagt att dom hade billig solkräm där, 39:- för en flaska tycker jag var ett riktigt fynd. Har säkert gått i 4-5 timmar idag i världens oskönaste skor så mina fötter ömmar riktigt mycket just nu.
Kanske ska man lyxa till det med ett fotbad?
Först ska jag iaf springa ned till tvättstugan och ta hand om sista tvätten för idag, jag får ta resten nästa vecka. är så less nu!

Kommentarer
Postat av: Anna

Snart bär det iväg för er. Tänkte oxå kolla solskyddsfaktor på Ö&B. Vilka siffror fanns det? Vilken var den högsta?



Hoppas ni får två helt underbara veckor, vi ska försöka ha en helt underbar vecka. Bara 18 dagar kvar nu =)

2009-05-21 @ 12:01:46
URL: http://pedersenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0