shack och spikmatta

Åh jag vill verkligen inte jobba ikväll.
Några utav mina vänner sitter just nu ute vid någon grillplats och gillar mat, dricker gott och har det det mys.
Och vad gör jag?
Jag ligger på jobbet och försöker lära mig spela shack på datorn, men begriper verkligen ingenting. Tror jag ska gå över på Harpan, det är jag betydligt mycket bättre på.

Just ja, jag har ju varit med i en steg räknar tävling på jobbet och fick idag veta att våran grupp vunnit en spik matta, tror jag ska hämta in den innan lägg dags och testa, det sägs vara riktigt bra för sånna personer som har problem med ryggen, och jag är ju faktikst en utav dem. Ska berätta sen vad jag tyckte om den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0